無法抗拒的他 OST Part.9

SLAY,AVIN(아빈)-Love,This

要是我們能回到曾經

If only we lived inside of ‘Once’

 

或許我們會沉醉於愛情中

사랑에 취해 들었을까

 

但我不確定

But I’m not sure

 

我無法猜想 另一個你是否會愛上我

I can’t imagine if another you would fall in love with me

 

如風一般帶走我

바람처럼 나를 데려가

 

或許你不知道我一直強忍著

몰랐겠지만 참아 왔어

 

就算試著離開 還是一直在你身邊的我

멀리 떠나보려 해도 옆에만 있어

 

因為我是飛舞的

Because I’m flying

 

蝴蝶

Butterfly

 

就像是一朵花

송이의 꽃처럼

 

你很可愛

You’re lovely as you are

 

你自己更清楚

And you know it yourself for more

 

因為我是飛舞的

Because I’m flying

 

蝴蝶

Butterfly

 

就像是一朵花

송이의 꽃처럼

 

你很可愛

You’re lovely as you are

 

你自己更清楚

And you know it yourself for more

 

此時此刻 你知道什麼是愛情嗎?

지금 순간 사랑이란

 

時間流逝 我們是否會變得不同?

시간이 지나 우린 달라져 있을

 

我知道有些事只是掠過我的心

I know that something’s just crosses my heart 

 

有些錯誤的事

that something’s wrong 

 

沒關係嗎?

괜찮은

 

爽快離開 知道正在下雨

훨훨 날아가 know it’s raining

 

你知道我準備展翅高飛

알면서도 날갯짓을

 

我現在無法停止

I can’t stop it now

 

我想我依舊是個傻子吧

여전히 바보인 가봐

 

因為我是飛舞的

Because I’m flying

 

蝴蝶

Butterfly

 

就像是一朵花

송이의 꽃처럼

 

你很可愛

You’re lovely as you are

 

你自己更清楚

And you know it yourself for more

 

因為我是飛舞的

Because I’m flying

 

蝴蝶

Butterfly

 

就像是一朵花

송이의 꽃처럼

 

你很可愛

You’re lovely as you are

 

你自己更清楚

And you know it yourself for more

 

Oh ooh Oh ooh

 

就像是一朵花

마치 송이처럼

 

你很可愛

You’re lovely as you are

arrow
arrow

    Rosa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()